مشاوره رایگان : 09351656125  

کرکره برقی بالکن

جدیدا برای افزایش امنیت مکان هایی که احتمال ورود اشخاص یا ... از آن مجل وجود دارد (مانند درب بالکن ، پنجره ها ) از کرکره برقی استفاده می شود /ف امنیت کرکره برقی فلزی بسیار بالاست و در ضمن با توجه به اینکه باز و بسته کرن آن راحتاست طرفداران زیادی را جذب خود نموده است.

 

مکان هایی که بیشتر از این حالت استفاده میکنند

معمولا صاحبان ویلاهای شخصی که اکثر اوقات در محل حضور ندارند از کرکره های برقی فلزی برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده میکنند.

هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت و امنیت خیلی بهتر از نرده های فلزی قدیمی میباشد و اینکه هر زمانی که نیاز باشد از نمای بیرون ساختمان استفاده کنید فقط با فشردن یک کلید این امکان میسر می شود در صورتی که برای نرده های فلزی قدیمی به این صورت نیست و هیچوقت امکان تغییر حالت دادن وجود ندارد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید.

 


کلمات کلیدی : کرکره برقی بالکن ، کرکره برقی پارکینگ ، کرکره برقی برای درب ورودی ، کرکره برقی درجه یک ، کرکره برقی در کرج ، نصب کرکره برقی برای ویلا ، نصب کرکره برقی فوری.

 

ما در کرکره برقی الماس در خدمت شما عزیزان هستیم، از هر کجای ایران تماس بگیرید ، کارشناسان ما در اسرع وقت جهت اجرای کرکره برقی شما به  محل موردنظرتان اعزام خواهند شد . تولید کرکره برقی، نصب کرکره برقی، فروش قطعات کرکره برقی، تعمیرات کرکره برقی، از خدمات ارزنده گروه صنعتی الماس می باشد .

برای استعلام قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید : 09351656125

 

ما اینجا هستیم:

 کـرج | میدان شاه عباسی  | مجتمع اداری امیر

02636206895

02636206895

09351656125

 info @ kerkeresazi.ir

 

تمامی حقوق اين سايت محفوظ می باشد. Copyright © 2020 Orange Diamond

طراحی وب سایت توسط : هلدینگ دیاکو