مشاوره رایگان : 09351656125  

کرکره برقی فولادی

در رابطه با کرکره برقی فولادی یاز است که کمی از تاریخچه این کرکره با شما صحبت کنیم ، با توجه به مشکلات و معایب بسیار این کرکره های برقی و خرابی های متعدد استفاده از آن توصیه نمیشود ، بسیاری از تولید کنندگان تصمیم به ساخت تیغه های آلومینیومی جایگزین کرکره های فولادی یا همان کرکره های گالوانیزه کردند که با کیفیت بهتر و عمر طولانی تر میباشد.

کرکره برقی های طرح اولیه

در ابتدا کرکره های فلزی به صورت ورق های گالوانیزه بود که با استفاده از دستگاه های نورد مخصوص عبور کرده و به شکل تیغه های کرکره فلزی در می آمد.

یکی از مشکلات عمده این تیغه ها تک جداره ای بودن آنها بود که باعث میشد کرکره کج محع شود و یا لبه های تیغه با ریل کناره سایش داشت و باعث ایحاد صدا و جیغ شدید داشت و یا تیغه کرکره داخل ریل های کناره گیر میکرد و نیاز به خدمات و نصاب داشت.

کرکره برقی با تیغه دو جداره

با توجه مشکلات ذکر شده تولید کنندگان به تولید تیغه های دوجداره از جنس فولادی یا گالوانیزه روی آوردند.

ولی این مدل تیغه های دو جداره نیز مشکلات خواصی داشت و بعد از مدتی لبه های تیغه باز میشد و باعث میشد تیغه ها از هم جدا شود. سپس جهت رفع این مشکل نیز برخی از تولید کنندگان داخل تیغه های دو جداره فوم تزریق میکردند ولی این مشکل نیز کار ساز نبود.

در نهایت استفاده از تیغه های فولادی یا تیغه های گالوانیزه توصیه نشده و بهتر است از تیغه های آلومینیومی استفاده کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت و اعزام کارشناس با ما تماس بگیرید.


کلمات کلیدی : کرکره فلزی برقی ، کرکره برقی با تیغه گالوانیزه ، کرکره برقی با تیغه فولادی ، کرکره برقی درجه یک ، کرکره برقی در کرج ، کرکره برقی در تهران، کرکره برقی فولادی.

 

ما در کرکره برقی الماس در خدمت شما عزیزان هستیم، از هر کجای ایران تماس بگیرید ، کارشناسان ما در اسرع وقت جهت اجرای کرکره برقی شما به  محل موردنظرتان اعزام خواهند شد . تولید کرکره برقی، نصب کرکره برقی، فروش قطعات کرکره برقی، تعمیرات کرکره برقی، از خدمات ارزنده گروه صنعتی الماس می باشد .

برای استعلام قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید : 09351656125

 

ما اینجا هستیم:

 کـرج | میدان شاه عباسی  | مجتمع اداری امیر

02636206895

02636206895

09351656125

 info @ kerkeresazi.ir

 

تمامی حقوق اين سايت محفوظ می باشد. Copyright © 2020 Orange Diamond

طراحی وب سایت توسط : هلدینگ دیاکو