مشاوره رایگان : 09351656125  

کرکره برقی مغازه در کرج

کرکره برقی فواید بسیاز زیادی دارد که در ادامه به بخشی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

1. سهولت در استفاده از کرکره برقی ، کرکره های فنزی قدیمی با توجه به مرور زمان مشکلات بسیاری برای فرد استفاده کننده ایجاد میکند از جمله درد در عضلات کمر و ستون فقرات و ... ، مشکلات فنی در فنر و قطعات مصرفی درخل کرکره که هزینه بالایی برای تعمیرات این لوازم نیاز است.

2. امنیت استفاده از کرکره فلزی ، کرکره های فلزی امنیت بالایی دارد و تا زمانیکه از ریموت کنترل مخصوص خود فرمان باز یا بسته شدن را دریافت نکند به هیچ عنوان باز یا بسته نخواهد شد.

3. زیبایی ظاهری و کیفیت قطعات ، این روزها صاحبان فروشگاه ها و مشتریان تمایل زیادی به زیبایی و کیفیت فروشگاه دارند و کرکره های فلزی با توجه به شکل زیبا و کیفیت تیغه های آلومینیومی نمای زیبایی به فروشگاه ها و درب پارکینگ ساختمان ها میدهد.

4. خدمات پس از فروش و گارنتی کرکره فلزی برقی ، کلیه موتورهای برقی این شرکت با گارانتی و خدمات پس از فروش تقدیم میگردد و در صورتی که کوچکترین مشکل برای این لوازم و موتور کرکره برقی ایجاد شود کارشناسان فنی ما در محل نصب حاضر شده واقدام به رفع مشکل خواهند کرد.

نصب کرکره برقی در کرج 

همکاران ما در واحد فروش و نصب به صورت تمام وقت در خدمت شما مشتریان گرامی بوده و هر گونه سوال و درخواست پیش فاکتور را در اسرع وقت پاسخگو هستند.


جهت نصب کرکره فلزی در کرج ، بدون دریافت هزینه ای همکاران واحد فنی به محل نصب مراجعه نموده و اندازه گیری دقیق و بررسی محل نصب را انجام میدهند تا نصب کرکره برقی و ارائه پیش فاکتور بدون کوچکترین مشکل قابل انجام باشد.


 


کلمات کلیدی : نصب کرکره برقی در کرج ، کرکره برقی مغازه در کرج ، کرکره برقی پارکینگ در کرج ، فروش کرکره برقی در کرج ، نصب و راه اندازی کرکره برقی در کرج.

 

ما در کرکره برقی الماس در خدمت شما عزیزان هستیم، از هر کجای ایران تماس بگیرید ، کارشناسان ما در اسرع وقت جهت اجرای کرکره برقی شما به  محل موردنظرتان اعزام خواهند شد . تولید کرکره برقی، نصب کرکره برقی، فروش قطعات کرکره برقی، تعمیرات کرکره برقی، از خدمات ارزنده گروه صنعتی الماس می باشد .

برای استعلام قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید : 09351656125

 

ما اینجا هستیم:

 کـرج | میدان شاه عباسی  | مجتمع اداری امیر

02636206895

02636206895

09351656125

 info @ kerkeresazi.ir

 

تمامی حقوق اين سايت محفوظ می باشد. Copyright © 2020 Orange Diamond

طراحی وب سایت توسط : هلدینگ دیاکو